מערכת ניהול לקוחות


מערכת לניהול לקוחות רשומים: 

מאפשרת חופשיות רבה ב"התנהלות מול לקוח" לשני הצדדים ומספקת תשתית נוחה ונעימה לתקשורת, העברת קבצים,איזור אישי לכל לקוח, ניהול התראות, קביעת משימות, לוחות זמנים ואפילו תכנון של חווית הלקוח במערכת למטרות שיווק.

זוהי בעצם תוכנה המותאמת לניהול המשרד והמשימות שלך בהתאמה אישית כאשר התהליך בדרך כלל פשוט ממה שחושבים, התוכנה תכיל את רשימת הלקוחות הקיימים אצלך כרגע ותמיד תוכל לרשום לקוחות נוספים ,תוכל לבחור האם התוכנה נראית לכולם ברשת או מוגנת בסיסמא או אולי תוכנה פנימית לחברה בלבד , לרשום כל אחד כלקוח או לאפשר רישום על פי דרישות מסויימות, לחבר את התוכנה לנייד ולהתחבר בכל זמן, לבדוק את ההתקדמות במשרד או לתקשר בהודעות חיות עם לקוחותייך ועוד אינסוף אפשרויות התאמה.

התאמות המערכת:

תוכל גם להציע את המוצרים או השירותים שאתה מוכר ללקוחותיך דרך אותה המערכת ע"י פתיחת חנות באחד מעמודי המערכת המשרדית כך שגם המלאי ההזמנות והמחירונים ינוהלו במסודר ובאופן אוטומטי.

 

צור קשר לקבלת מערכת לקוחות בהתאמה אישית לעסק שלך
להדרכה או מידע בשלבי התהליך, תוכל לשלוח לנו את השאלה ונשמח לעזור

ניהול לקוחות בענן הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר לכל בעל עסק כבר שנים רבות, ניתן להבחין בצמיחה של מעל 400% בשימוש במערכות ממוחשבות בחמש השנים האחרונות ומעל ל- 4000% אם נסתכל על 10 השנים האחרונות.